Miten Pohjola Sairaalan Viestintäkanava toimii?

Tältä sivulta löydät ohjeet Pohjola Sairaalan Viestintäkanavan käyttöön.

Miten palvelun saa käyttöön?

Pohjola Sairaalan Viestintäkanavaa käytetään henkilökohtaisilla tunnuksilla. Saat rekisteröitymislinkin palveluun yrityksesi työterveysmestarilta. Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä tulee täydentää henkilötietoja sekä vaihtaa salasana. Työterveysmestari päivittää työntekijätietoja säännöllisesti ja tarvittaessa järjestelmään, jolloin uusille työntekijöille lähtee kirjautumislinkit.

Millaisia asioita palvelussa voi hoitaa?

Viestintäkanavan tarkoituksena on helpottaa yhteydenpitoasi Pohjola Sairalaan työterveyshuollon kanssa. Palvelussa voit muun muassa

  • täyttää erilaisia kyselyitä
  • välittää omia terveystietoja, kuten vanhoja potilastietoja
  • lähettää työterveystiimille kysymyksiä ja pyyntöjä esimerkiksi lääkereseptien uusintaan, kroonisten sairauksien seurantaan, laboratoriotuloksiin ja läheteasioihin liittyen
  • vastaanottaa hoitajan välittämiä koetuloksia ja lähetteitä
  • kertoa tilanteestasi ja pyytää etenemisohjeita esimerkiksi erilaisten kotimittausten tuloksiin liittyen.

Kuinka nopeasti viestiini vastataan?

Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos asiasi on kiireellinen, saat hoidettua sen nopeimmin soittamalla meille numeroon 010 2578 100.

Voiko palvelussa varata ajan työterveyteen?

Pohjola Sairaalan Viestintäkanavassa ei ole ajanvarausmahdollisuutta. Varaa aika työterveyteen soittamalla neuvontanumeroomme 010 257 8100.

Voinko ilmoittaa sairauslomastani palvelussa?

Viestintäkanavassa ei voi ilmoittaa sairauslomasta. Sairauslomailmoitukset tulee tehdä aina puhelimitse soittamalla neuvontanumeroomme 010 2578 100.